Shop Forum More Submit  Join Login
Thor does what he does by TheBoo Thor does what he does by TheBoo
Art :icontheboo:

Colour :icondany-morales:

well after bashing out my Deadpool i wake up to find Dany has compleated my Thor... he's a work-a-holic, i think he can colour faster than i can draw... i'll just have to plan something devilishly complicated for him next time haha

Happy Winter Solstice
Boo
Add a Comment:
 
:iconfenrirwarrior:
FenrirWarrior Featured By Owner Mar 3, 2010
Nicely done.

Thor PWNS all. XD
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Mar 4, 2010
:)
Reply
:iconredwingsdragon:
RedWingsDragon Featured By Owner Dec 30, 2009
And someone's gunna get a whuppin. Awsome work here
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 31, 2009
cheers mate :)
Reply
:iconangeloftheinfernal:
AngeloftheInfernal Featured By Owner Dec 22, 2009
Now we're cooking with gas. Like the eye of the storm background.

Can't help but be pysched about the Thor movie. Should be decent at least from what I've read.

Though I'm worried that about the Avengers since it's said it might take its cue from the Ultimates.

Which at times reads like a bad attempt at Watchmen, where half the cast are essentially the Comedian in personality and morals (but enough of my ranting).
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 22, 2009
Ultimates has become a crazy scots rantings at the world
Reply
:iconangeloftheinfernal:
AngeloftheInfernal Featured By Owner Dec 23, 2009
That's what we do best (rant about sweet F.A.). You should see us tanked up at X-mas time. :P
Reply
:iconfranchesco:
Franchesco Featured By Owner Dec 21, 2009
great collab, BOO! :w00t:
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 21, 2009
cheers bro :)
Reply
:iconkenji-dude-guy:
kenji-dude-guy Featured By Owner Dec 20, 2009  Hobbyist Traditional Artist
looks like last drinks were called, I NEED MEAD!!
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 21, 2009
too late, Volstag has drank it all
Reply
:iconkenji-dude-guy:
kenji-dude-guy Featured By Owner Dec 21, 2009  Hobbyist Traditional Artist
By Odins Beard, Thor shall wreak revenge!!
Reply
:iconbaadkarmah:
BaadKarmah Featured By Owner Dec 20, 2009
What a great pair you two make. Nicely done!
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 21, 2009
cheers
Reply
:iconfrankrapoza:
FrankRapoza Featured By Owner Dec 20, 2009  Professional General Artist
Damn Boo, you've been busting the hot-sauce lately... ;)

Love it!
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 21, 2009
thanxx, alot of the piccys i post are weeks and months old to me, but their brand new to everyone on DA... but the colours go up the minute someone shows them to me lol
Reply
:iconfrankrapoza:
FrankRapoza Featured By Owner Dec 24, 2009  Professional General Artist
:dance:
Reply
:iconjmqrz:
jmqrz Featured By Owner Dec 20, 2009  Hobbyist Traditional Artist
this guy just enhances your work, bigtime!
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 21, 2009
thanxx
Reply
:iconjmqrz:
jmqrz Featured By Owner Dec 21, 2009  Hobbyist Traditional Artist
no prob!
Reply
:iconthelastcybertronian:
TheLastCybertronian Featured By Owner Dec 20, 2009  Hobbyist General Artist
Awesome work guys :D
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 21, 2009
:)
Reply
:icondany-morales:
Dany-Morales Featured By Owner Dec 20, 2009  Professional Digital Artist
work-a-holic? dang guess I am addicted to work! lol :thumbsup: glad you like it.
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 20, 2009
haha
Reply
:iconcharisanne:
CharisAnne Featured By Owner Dec 20, 2009
awesome awesome awesome... yup xxx
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 20, 2009
thanxx
Reply
:iconl-e-burgess:
L-E-Burgess Featured By Owner Dec 20, 2009
Amazing work!!!!
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 20, 2009
:)
Reply
:iconechowing:
EchoWing Featured By Owner Dec 20, 2009  Hobbyist Writer
"Have at thee, Osborn!"

...sorry, seemed appropriate.
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 20, 2009
lol your right
Reply
:iconmarcelomatere:
MarceloMatere Featured By Owner Dec 20, 2009  Professional General Artist
wow nice work man! both of you! congrats dudes!
Reply
:icontheboo:
TheBoo Featured By Owner Dec 20, 2009
cheers bro :)
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
December 20, 2009
Image Size
309 KB
Resolution
758×1205
Link
Thumb

Stats

Views
4,105
Favourites
155 (who?)
Comments
32
Downloads
125
×